Tag dari Padhlah  

Friday, May 29, 2009

1. Apa perasaan anda sekarang?
Mengantuk

2. Saya nak makan?
Belum.. X ada mood nak makan.

3. Saya tak suka?
Dileter

4. Impian saya?
Nak jadi jutawan...

5. Haiwan yang saya tak suka?
Ular, Biawak, Cicak, NYAMUK, Lalat, and byk lagi

6. Saya harapkan?
Saya dapat anak secepat mungkin....

7. Jika boleh putarkan masa?
Nak balik sek rendah... Zaman penuh bahagia

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
Seorang guru DG 44 kot.

9. Handphone saya adalah sebuah?
Handphone. agaknya ini yang soalan minta

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
1 kali sahaja...

11. Saya suka pada?
Samap lagi kalau bukan bini

12. Kawan-kawan saya..?
Semua best2.

13. Pernah dikhianati?
Byk kali....

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
Tuhan maha penyayang

15. Senaraikan 8 orang untuk di Tag
Lan botak...

Ina

Hamid

Joe

Ahmad

Lutfi

Kumar

Cikgu LIza PP

Cendawanitam

Papa Itam

Zam3585

dan

Semua member yang nama bermula dari Muhd/ Muhammmad....

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ Tag dari Padhlah

Design by Amanda @ Blogger Buster