Pertandingan Memancing  

Thursday, May 28, 2009

Kelab Guru dan Kakitangan (SKSB) telah menajurkan pertandingan memancing di Kolam Memancing Kg Bandar... Saya ada join gak walaupun agak kekok dengan dunia memancing ini....

Bayaran: RM 36 / 3 jam (cagaran rm14) so byr dulu RM 50 nanti dipulang la bakinya...
Walaupun saya pinjam joran dari abg ipar saya, tetapi gaya sorang pemancing ikan memang adalah.. kata member....

Pemenang2 nya

1. En.Nassir bin Hj.Jaafar - Jenahak 2.5kg

2. Rizal Basiran- Jenahak 2.4kg.

3. Roslan (botak) - Jenahak 2.2kg


Ikan2 yang ditangkap


Frust x dapat ikan, baling joran dalam kolam.. Norren


saya ngan roslan... botak


saya ngan lan... gaya yang melampau2.. ikan x dapat2 gak


Pencapaian yang boleh dibanggakan


Gaya nyah dapat ikan



Abg Nasir... The Champ... Gaya seorang pemenang yng agak rilek

satu2nya peserta wanita... tapi yang tolong pancing husbandnya... Kak Zana


Mana ikan ini menyorok... Hampeh



Pemandangan Kolam....
Kawasan yang agak luas


Walauapapun... saya and empat geng lagi x dapat ikan seekor pun.... Frust, memang la frust... tapi pertandingan ini mempunyai objektif tersendri... bukan nak menang... tapi nak rapatkan hubugan antara member... so, kalah pun xpe... janji geng2 seronok...


AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ Pertandingan Memancing

Design by Amanda @ Blogger Buster