Bila la banting@Kuala Langat nak ada Stadium sendiri... Yang ada trek mcm jalan raya (tar).... Nanti saya masukkan gmbr stadium jugra (kuala langat lak...) stadium yang ada x sampai setahun roboh...
tu la... rasuah kot... guna bahan murah... tapi charge tuk barang mahal... kalaulah runtuh masa ada penonton, confirm beribu yg mati.. siapa nak jwb....
June 4, 2009 at 8:47 AM
bila pulak stadium jugra runtuh...masa ko kecik2 yerk?
June 4, 2009 at 5:06 PM
x pernah runtuh.... aku cuma x puas hati nagn stadium jugra sebab masih kuno.... Bila la nak buat balik stadium jugra ini....
June 5, 2009 at 9:30 AM
Haihhh...sib bek takde sapa2 mati wei!!! :(
June 5, 2009 at 10:52 AM
stadium nie runtuh i guess sebab ade berlaku "bias"..
rasuah berleluasa:P
June 6, 2009 at 1:58 AM
tu la... rasuah kot... guna bahan murah... tapi charge tuk barang mahal... kalaulah runtuh masa ada penonton, confirm beribu yg mati.. siapa nak jwb....