jEmPuTaN OLeH My MaN UtD....
Saturday, May 9, 2009
Salam sejahtera sathes83, apa khabar anda?
Minggu yang penuh bermakna untuk pasukan kita Manchester United kerana berjaya melayakkan diri ke perlawanan akhir liga juara-juara eropah buat kali ke-2 berturut-turut!! Tahniah!
Tujuan email ini dihantar adalah untuk memaklumkan kepada anda mengenai aktiviti yang akan diadakan pada minggu ini (9 dan 10 Mei 2009).
Berikut adalah aktiviti pada minggu ini.
Sabtu 9 Mei 2009
Pertandingan Boling Mymanutd.com
Berilah sokongan kepada pemain-pemain yang mengambil bahagian.
Tempat : Bowling Centre, Metro Point, Kajang.
Tarikh : 09-05-2009
Masa : 2:00
Baju : Tshirt Mymanutd yg terbaru
Maklumat lanjut sila layari : http://mymanutd.com/forum/thread-2299.html
Ahad 10 Mei 2009
Official Match View : Manchester United vs Manchester City
Anda dijemput menyertai kami dalam match view ini jika ada kelapangan masa.
Tempat : Red Chair Station, Danau Kota
Tarikh : 10 Mei 2009
Masa : 8 Malam
Person in-charge: IFEELTHEFEVER 0166075384
Tema Pakaian : Man Utd Jersi, t-shirt, jaket, windbreaker, etc.
Untuk maklumat lanjut, sila layari http://mymanutd.com/forum/thread-2293.html


0 comments: to “ jEmPuTaN OLeH My MaN UtD.... ”
Post a Comment